.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Sunday, January 23, 2011

LIBIDO GEL, GEL TAHAN LAMA UNTUK AKSI LEBIH HEBAT (AZIMAT)

Nama: AZIMAT TERUNA
Email: lelakipemikat2@gmail.com
Website: http://azimaterunalibidogel.blogspot.com/
Tajuk: LIBIDO GEL, GEL TAHAN LAMA UNTUK AKSI LEBIH HEBAT (AZIMAT)
Iklan: HARGA ISTIMEWA!!!
LIBIDO GEL (RM 70.00)

Libido gel adalah sejenis gel untuk bertahan lama ketika berasmara dengan isteri tercinta. Libodo gel akan merawat rasa nyilu dan geli pada kepala zakar anda secepat 5 minit selepas di sapu. Anda hanya perlu menyapu libido gel di bawah kepala zakar anda dan sekitar pelipat sunat. Gunakan libido gel 5 minit sebelum anda melakukan hubungan intim. Rasai kenikmatan yang bertahan lebih lama ketika anda melakukan asmara bersama isteri tercinta. Sesuai juga digunakan oleh lelaki yang baru mendirikan rumah tangga semasa di malam pertama. Sinari malam pertama dengan kenikmatan yang x dapat dilupakan sepanjang hayat. Libido gel tiada kesan sampingan kerana dihasilkan daripada herba-herba terpilih dan hanya untuk kegunaan luar ketika hendak berasmara sahaja.

Pancutan Pramatang???
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

LIBIDO Gel akan meresap ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali sebagai 'Transdermal Delivery System'. Kaedah yang amat berkesan untuk penyerapan molekul melalui kulit. Sebaik sahaja anda sapu Libido Gel pada kulit zakar anda, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun temurun seperti pati pelbagai botani dan herba akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (tiada lagi rasa nyilu & geli) dan ia berkesan serta merta.

HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA:
1 BOTOL = RM70
2 BOTOL = RM130
3 BOTOL = RM190

JANGAN TUNGGU LAGI, JANGAN FIKIR LAGI, MASA BERJALAN TANPA MENUNGGU KITA, PERBAIKI DIRI ANDA SEKARANG UNTUK MENJADI SESEORANG YANG SENTIASA DI SAYANGI DAN DI INGATI SELALU PADA SETIAP MASA. HANYA DIRI SENDIRI YANG MAMPU MENGUBAH DIRI SENDIRI.

IKUT LANGKAH-LANGKAH BERIKUT UNTUK TEMPAHAN

1. Kenalpasti Kod Produk Dan Harga Produk Yang Anda Hendak Beli.
2. Buat Bayaran Melalui ATM Deposit Atau Melalui Transaksi Akaun ke MAYBANK.

NAMA: MOHAMAD SAHADIQ
BANK: MAYBANK
NO. AKAUN: 155126979269

3. Simpan Slip Pembayaran Anda Untuk Rujukan Sehingga Anda Dapat Barang Tempahan Anda.
4. Smskan Ke +60104339020 Segala Maklumat Berikut:

• Nama
• Alamat
• Produk
• Kuantiti
• Jumlah Bayaran
• Bank Untuk Bayaran
• Tarikh Dan Masa Bayaran

Tempahan Sebelum Jam 4.30 petang, Penghantaran akan dilakukan pada hari yang sama. Bagi Tempahan Selepas 4.30 petang, Penghantaran akan dilakukan pada keesokan hari selepas CONFIRMATION ORDER dan BAYARAN dilakukan.

MAKLUMAT LANJUT SILA:
HUBUNGI: +60104339020
LAYARI: http://azimaterunalibidogel.blogspot.com/
EMAIL: lelakipemikat@gmail.com
Ip Pengirim: 118.101.69.58

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT