.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Monday, January 31, 2011

MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN ISTIMEWA MEMIKAT DAN MENGGODA LELAKI

Nama: MUHAMAD AZMAN
Email: jejakaghairah@gmail.com
Website: http://jejakaghairah.blogspot.com
Tajuk: MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN ISTIMEWA MEMIKAT DAN MENGGODA LELAKI
Iklan: MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN ISTIMEWA MEMIKAT DAN MENGGODA LELAKI

MINYAK WANGI WANITA, HORMON PEMIKAT, WANGIAN MEMIKAT, WANGIAN MENGGODA, WANGIAN MENGHAIRAHKAN, WANGIAN MALAM PERTAMA.

MYSTIQUE SWISS WANGIAN PHEROMONE UNTUK WANITA
RM50 BELI!!!
2 BOTOL = RM 90
3 BOTOL = RM 140
4 BOTOL = RM 190
5 BOTOL = RM 240
6 BOTOL = RM 290
Mystiq adalah minyak winyak wangi wanita yang mempunyai kehebatan haruman dan wangian yang hebat untuk menarik perhatian dan memikat lelaki. Hanya dengan 2 kali semburan pada leher anda, akan menjadikan anda wanita yang sentiasa di perhatikan lelaki. Sesuai untuk wanita yang mudah berpeluh dan mempunyai masalah bau badan kerana haruman mystiq akan membantu anda memberi haruman dan wangian yang lembut dan menyenangkan orang di sekeliling anda terutamanya lelaki. Bagi wanita yang bergelar isteri, gunalah mystiq untuk memikat suami di malam hari terutamanya di malam jumaat. Pasti si suami tidak sanggup berjauhan dengan anda sehingga ke pagi.
Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique hari ni juga!
Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi. Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.
Perhatian; Hormon Copulins Mystique Swiss yang diperlukan untuk memikat dan menggoda lelaki haruslah berkuasa, agar berkesan dan bertindakbalas terhadap lelaki! Dapatkan Mystique Swiss kerana dos hormon yang terkandung di dalamnya sangatlah kuat.
Aturcara Penggunaan;
Sembur Pada Baju atau Pada Kulit dalam jarak Satu Kaki. Kesan Hormon Mystique Swiss Copulins akan bertahan selama enam jam. Gunakanlah sekerap yang mungkin iaitu ketika anda ingin menemui orang tersayang, rakan-rakan, bos pejabat atau pelanggan anda. Kami pasti anda akan menawan hati semua orang yang berada disamping anda.
Hormon Copulins yang kami gunakan adalah jenis sintetik yang dihasilkan di makmal menggunakan teknologi sains. Ia tidak mengandungi bahan-bahan berunsurkan haiwan. Setiap kandungan menggunakan bahan berasaskan tumbuh-tumbuhan, jadi ianya amat bersih dan sesuai untuk semua golongan.
Mistique Swiss Copulins sangat berkesan, dan ia telah diuji scara saintifik. Ia mampu memikat setiap lelaki yang terhidu hormon tersebut tanpa disedari. Gunakan kuasa bioteknologi untuk meningkatkan penampilan anda secara saintifik! Pergaulan anda, bisness anda dan hari yang anda lalui bersama orang tersayang pasti akan lebih mengembirakan!
TEMPAHAN SECARA ONLINE 0177646875(AZMAN).

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:CIMB
AKAUN:14130140396952

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:MAYBANK
AKAUN:151240096145

Smssegalamaklumatke0177646875(azman)selepasmembuatbayaran:
-Nama
-Alamat
-NamaProduk(MYSTIQUE SWISS)
-Kuantiti
-JumlahBayaran
-Tarikh Dan WaktuBayaran
Simpanresitbayaranuntukmaklumatlanjut.
Penghantarandilakukanesokselepastempahan.
Penghantaranpercumamelaluikhidmat POS LAJU.
Segalamaklumatlanjuthubungi:
1.Hubungi 0177646875(AZMAN)
2.EMAIL:jejakaghairah@gmail.com
Ip Pengirim: 121.121.84.207

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT