.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Sunday, January 23, 2011

PERFUME FLAMING DESIRE, WANGIAN MENAIKKAN NAFSU WANITA (AZIMAT)

Nama: AZIMAT TERUNA
Email: lelakipemikat@gmail.com
Website: http://azimaterunaflamingdesire.blogspot.com/
Tajuk: PERFUME FLAMING DESIRE, WANGIAN MENAIKKAN NAFSU WANITA (AZIMAT)
Iklan: HARGA ISTIMEWA!!!
FLAMING DESIRE (RM 79.00)

Minyak Wangi Hormon yang mempunyai haruman yang lebih lembut dan wangian yang lebih mengoda dan memikat wanita. Keluaran United Kingdom (UK). Haruman yang di hasilkan sangat luar biasa sehingga anda sentiasa di dampingi wanita. Flaming akan membuatkan wanita lebih tergoda pada anda kerana haruman yang di hasilkan akan menjadikan anda lelaki yang menghairahkan wanita. Berkelebihan untuk lelaki yang telah berumah tangga kerana haruman flaming akan membuatkan isteri anda tidak dapat menahan gelonjak untuk berasmara terutamanya di malam jumaat. Cubalah sekarang, pasti anda akan berpuas hati.

Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi (yang berkuasa) anda boleh MEMIKAT, MEMPERSONA, MENGUJA, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita!

Flaming Desire akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

JANGAN TUNGGU LAGI, JANGAN FIKIR LAGI, MASA BERJALAN TANPA MENUNGGU KITA, PERBAIKI DIRI ANDA SEKARANG UNTUK MENJADI SESEORANG YANG SENTIASA DI SAYANGI DAN DI INGATI SELALU PADA SETIAP MASA. HANYA DIRI SENDIRI YANG MAMPU MENGUBAH DIRI SENDIRI.

IKUT LANGKAH-LANGKAH BERIKUT UNTUK TEMPAHAN

1. Kenalpasti Kod Produk Dan Harga Produk Yang Anda Hendak Beli.
2. Buat Bayaran Melalui ATM Deposit Atau Melalui Transaksi Akaun ke MAYBANK.

NAMA: MOHAMAD SAHADIQ BIN SAMAT
BANK: MAYBANK
NO. AKAUN: 155126979269

3. Simpan Slip Pembayaran Anda Untuk Rujukan Sehingga Anda Dapat Barang Tempahan Anda.
4. Smskan Ke +60104339020 Segala Maklumat Berikut:

• Nama
• Alamat
• Produk
• Kuantiti
• Jumlah Bayaran
• Bank Untuk Bayaran
• Tarikh Dan Masa Bayaran

Tempahan Sebelum Jam 4.30 petang, Penghantaran akan dilakukan pada hari yang sama. Bagi Tempahan Selepas 4.30 petang, Penghantaran akan dilakukan pada keesokan hari selepas CONFIRMATION ORDER dan BAYARAN dilakukan.

MAKLUMAT LANJUT SILA:
HUBUNGI: +60104339020
LAYARI: http://azimaterunaflamingdesire.blogspot.com/
EMAIL: lelakipemikat@gmail.com
Ip Pengirim: 118.101.69.58

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT