.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Saturday, February 26, 2011

MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN MENGGODA LELAKI

Nama: MUHAMAD AZMAN
Email: jejakaghairah@gmail.com
Website:
Tajuk: MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN MENGGODA LELAKI
Iklan: MYSTIQUE SWISS MINYAK WANGI WANITA, WANGIAN ISTIMEWA MEMIKAT DAN MENGGODA LELAKI
RM50 BELI!!!
2 BOTOL = RM 90
3 BOTOL = RM 140
4 BOTOL = RM 190
5 BOTOL = RM 240
6 BOTOL = RM 290
Mystique swiss adalah minyak wangi wanita yang mempunyai kehebatan haruman dan wangian yang hebat untuk menarik perhatian dan memikat lelaki. Hanya dengan 2 kali semburan pada leher anda, akan menjadikan anda wanita yang sentiasa di perhatikan lelaki. Sesuai untuk wanita yang mudah berpeluh dan mempunyai masalah bau badan kerana haruman mystiq akan membantu anda memberi haruman dan wangian yang lembut dan menyenangkan orang di sekeliling anda terutamanya lelaki. Bagi wanita yang bergelar isteri, gunalah mystiq untuk memikat suami di malam hari terutamanya di malam jumaat. Pasti si suami tidak sanggup berjauhan dengan anda sehingga ke pagi.
Mystique Swiss bertindak secara pantas dengan menghantar signal ke bahagian VNO (saraf pengesan hidung) manusia dan mengaktifkan deria bau dan sel otak tanpa menganggu sistem pernafasan dan tanpa menganggu emosi. Ia menghantar signal dan aura pemikat yang menggoda, seterusnya menangkap perhatian orang sekeliling anda dengan efektif sekali. Manusia yang terhidu hormon copulins ini akan berasa tenang, aman, konfiden, seronok dan bersikap lebih positif. Kajian juga menunjukkan lelaki yang terhidu Mystique Swiss akan menjadi sedikit ghairah.
Aturcara Penggunaan;
Sembur Pada Baju atau Pada Kulit dalam jarak Satu Kaki. Kesan Hormon Mystique Swiss akan bertahan selama enam jam. Gunakanlah sekerap yang mungkin iaitu ketika anda ingin menemui orang tersayang, rakan-rakan, bos pejabat atau pelanggan anda. Kami pasti anda akan menawan hati semua orang yang berada disamping anda.
Mystique Swiss sangat berkesan, dan ia telah diuji scara saintifik. Ia mampu memikat setiap lelaki yang terhidu hormon tersebut tanpa disedari. Gunakan kuasa bioteknologi untuk meningkatkan penampilan anda secara saintifik! Pergaulan anda, bisness anda dan hari yang anda lalui bersama orang tersayang pasti akan lebih mengembirakan!
TEMPAHAN SECARA ONLINE 0177646875(AZMAN).

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:CIMB
AKAUN:14130140396952

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:MAYBANK
AKAUN:151240096145

Sms segala maklumat ke 0177646875(AZMAN) selepas membuat bayaran:
1.Nama
2.Alamat
3.Nama Produk(MYSTIQUE SWISS)
4.Kuantiti
5.Jumlah Bayaran
6.Tarikh Dan Waktu Bayaran
Simpan resit bayaran untuk maklumat lanjut.
Penghantaran dilakukan esok selepas tempahan.
Penghantaran percuma melalui khidmat POS LAJU.
Segala maklumat lanjut hubungi:
1.Hubungi 0177646875(AZMAN)
2.EMAIL:jejakaghairah@gmail.com
Ip Pengirim: 113.210.44.81

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT