.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Sunday, March 27, 2011

Bus for Contracts&Vacation/Bas untuk Kegunaan Kontrak&Rombongan

Nama: Rajan
Email: ppnssm_shamma@yahoo.com
Website: www.ppnssmshamma.webs.com
Tajuk: Bus for Contracts&Vacation/Bas untuk Kegunaan Kontrak&Rombongan
Iklan: Ppnssm Shamma Enterprise(Rajan). We provide you bus transportation service throughout
Malaysia. Not only in Malaysia, but also to Thailand. Besides that, we provide service for the college
students and for any types of outgoing trips! We also accept contract to run our bus in your college, institute and anywhere else. What are you waiting for? Do you need bus transportation service? We will kindly attend and provide you an efficient service in an efficient way.
Should you require any further information, do not feel hesitate to call us
(019-377 9229/010-436 9229) Rajan or email us (ppnssm_shamma@yahoo.com) You may also view our web www.ppnssmshamma.webs.com

Saya Rajan pengusaha bas(PPNSSM SHAMMA ENTERPRISE),menawarkan perkhidmatan bas ke kolej-kolej yang berdekatan dan juga untuk rombongan. Kami menawarkan perkhidmatan bas di semenanjung Malaysia dan juga ke Thailand. Kami juga menerima kontrak untuk menawarkan perkhidmatan bas kami di mana-mana jua. Lokasi bas kami terletak di daerah Petaling. Harga bagi sesebuah rombongan tertakhluk pada hari, jarak dan tempatnya. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau penempahan, hubungi atau email kami ke (019 3779229/010-436 9229)Rajan (ppnssm_shamma@yahoo.com),segala pertanyaan akan kami layani.Anda juga boleh melayari laman web kami(www.ppnssmshamma.webs.com)
Terima kasih.
Ip Pengirim: 203.82.87.112

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT