.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Saturday, March 12, 2011

PHEROLINS MINYAK WANGI WANITA, AROMA ISTIMEWA PEMIKAT LELAKI

Nama: muhamad azman
Email: jejakaghairah@gmail.com
Website: http://jejakaghairah.blogspot.com
Tajuk: PHEROLINS MINYAK WANGI WANITA, AROMA ISTIMEWA PEMIKAT LELAKI
Iklan: MINYAK WANGI WANITA PHEROLINS TERBAIK MEMIKAT LELAKI

1 BOTOL = RM60
PROMOSI HEBAT!!!
2 BOTOL = RM 110
3 BOTOL = RM 170
4 BOTOL = RM 230
5 BOTOL = RM 290

Pherolins minyak wangi wanita yang mempuyai haruman dan wangian yang lembut dan memikat orang di sekeliling anda terutamnya lelaki. Pherolins di hasilkan tanpa alkohol bagi memberi peluang pada wanita yang tidak mengemari minyak wangi beralkohol. Haruman dan wangian pherolins juga sangat hebat dan mampu menarik perhatian dan memikat lelaki yang anda sayangi terutamanya suami tercinta. Gunakan pherolins sewaktu berasmara dengan suami, pasti suami akan lebih ghairah dan hebat serta mengaksyikan. Cubalah dulu baru tahu, pasti akan berpuas hati.
Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum. Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk berhadapan dengan orang ramai terutamanya lelaki.
Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka. Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki. Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh.
TEMPAHAN SECARA ONLINE 0177646875(AZMAN).

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA: MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK: MAYBANK
AKAUN: 151240096145

NAMA: MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK: CIMB
AKAUN: 14130140396952

Sms segala maklumat ke 0177646875(AZMAN) selepas membuat bayaran:
Penghantaran melalui khidmat POS LAJU.
Segala maklumat lanjut hubungi:
1. Hubungi 0177646875(AZMAN)
2. Email:jejakaghairah@gmail.com
Ip Pengirim: 113.210.23.117

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT