.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Monday, May 30, 2011

K-LIQUID MIXED COLLAGEN DRINKS

Nama: Mishal Abdul
Email: mishalgoji@gmail.com
Website:
Tajuk: K-LIQUID MIXED COLLAGEN DRINKS
Iklan: ADAKAH ANDA BERSEDIA DEMI MASA DEPAN ANDA?

Keremajaan dan kecantikan merupakan impian setiap wanita. Akan tetapi masalah penuaan kulit bukan saja berkait rapat dengan faktor usia dan pencemaran persekitaran, malah ia juga dipengaruhi oleh masalah kehilangan kolagen dalam kulit kita. Kolagen dalam badan menjadi semakin berkurangan selepas usia 25 tahun. Disebabkan keadaan fizikal wanita yang unik, wanita akan menghadapi masalah kehilangan kolagen dan kalsium dengan lebih cepat berbanding dengan kaum lelaki.

Kehilangan kolagen dalam badan akan mengakibatkan kemerosotan keanjalan kulit serta masalah kulit yang lain seperti kekecutan, kekeringan, kasar, longgar, kedutan, liang roma yang kasar, bintik-bintik dan tanda-tanda penuaan. bapa kolagen, Dr. J. Brandit pernah berkata "Proses kehilangan kolagen merupakan salah satu punca penuaan kulit". Dengan itu, pengambilan kolagen dalam kuantiti yang sesuai diperlukan setiap hari.

~ PADA USIA BAYI - 80% kulit yang bersinar dan licin
~ Umur 20 - 75% kedua-dua belah pipi muncul liang roma kecil
~ Umur 30 - 55% kedutan muncul di bahagian mata, kulit kering, kusam dan berbintik
~ Umur 50 - 40% kedutan muncul di kedua-dua belah tepi bibir, kulit mula longgar dan mengendur.

* Kolagen dalam lapisan dermis akan menyusut seiring dengan usia yang meningkat. Maka permukaan kulit akan menghadapi pelbagai masalah. Biasanya wanita yang mula menghadapi kehilangan kolagen dicadangkan untuk mengambil K-Liquid Mixed Collagen Drink sekurang-kurangnya 3 bulan ke atas secara berterusan untuk mencapai kesan yang diidamkan.

UNTUK SERI SEMULA JADI dan KEREMAJAAN KULIT ANDA

K-Liquid Mixed Collagen Drink merupakan sejenis minuman kecantikan semula jadi, dengan aroma buah-buahan yang enak, dengan kandungan kolagen yang tinggi untuk kulit yang lebih licin dan cerah. Ia membantu mengembalikan seri dan keremajaan kulit anda!!

6 Manfaat K-LIQUID Mixed Collagen Drink :-
~ Melembabkan kulit
~ Perlindungan UV
~ Anti-kedutan
~ Menyuburkan kulit
~ Pemulihan
~ Berkhasiat

MELEMBAPKAN KULIT
Kolagennya diperoleh daripada sumber ikan laut dalam dengan menggunakan teknologi canggih. Molekulnya yang bersaiz nano memudahkan penyerapan dan pencernaan oleh tubuh badan. Ia berfungsi untuk membekalkan kelembapan dan penghidratan dalam kulit.

ANTI-KEDUTAN
kolagen yang banyak dibentuk dalam lapisan dermis untuk memberikan kesan penegangan kulit serta menghasilkan fungsi gabungan melembap dan anti-kedutan. Ia mengurangkan kedutan dan garisan halus.

MENYUBURKAN KULIT
Keceriaan kulit bergantung kepada kandungan air di dalam kulit. Kolagen mempunyai fungsi yang baik dengan mengunci molekul air dalam kulit dan membantu menceriakan kulit supaya kelihatan lembap, berseri dan sihat. Ekstrak Epal dan Jus Epal yang kaya dengan vitamin C berkesan dalam membantu mencerahkan kulit dan membantu memudahkan penyerapan kolagen dalam badan.

PEMULIHAN
Kolagen diserap terus ke dalam dermis bawah. Ia akan membantu sel membentuk kolagen dan menggalakkan pertumbuhan sel yang sihat. Pada masa sama, kolagen juga mempunyai fungsi anti radang dan menggalakkan regenerasi sel kulit.

BERKHASIAT
Ekstrak strawberi kaya dengan polifenol, vitamin dan asid folik yang berkhasiat. Ia bertindak sebagai agen anti osida dan membantu bati dalam proses penyahtoksinan.

Diperkayakan dengan
~ Peptida Kolagen Marin
~ Ekstrak Strawberi
~ Ekstrak Epal dan Jus Epal

Packing : 1 box x 10 bottles (50ml)
*1 botol K-Liquid Mixed Collagen Drink mengandungi
3000 mg Peptida Kolagen Marin

Kolagen merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan. Ia wujud di seluruh badan dan organ seperti rangka tulang, tulang rawan, ligamen, saluran darah, kulit dan lain-lain bahagian. Fungsi utamanya adalah untuk mengembalikan kekenyalan, kelembapan dan kecerian kulit serta mengekalkan struktur dan bentuk organ dalaman. Selain itu, ia juga merupakan ramuan penting untuk memulihkan tisu yang rosak.

KULIT
Lapisan tisu kulit mengandungi 70% kolagen. Fungsi utama kolagen ialah melambatkan proses penuaan, anti kedutan dan meningkatkan kelembapan kulit.

RANGKA TULANG DAN SENDI
80% kolagen terdapat pada rangka tulang badan manusia. Kolagen merangsang pertumbuhan tisu pada permukaan sendi dan meningkatkan kelicinan pada bahagian tulang sendi untuk membantu mengurangkan kesakitan sendi.

JOIN MEMBER :-
RM50 with starter kit or
Buy 2 boxes auto-member for whole life

Foreigners - You are encourage to join my group to enable the benefit of CTO.

Call me +6013-788 4008 for further info.
Ip Pengirim: 60.49.147.202

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT