.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Sunday, February 5, 2012

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN SAMPINGAN SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN DI RUMAH (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)

Nama: Mr.Olye
Email: HilaryDius89@yahoo.com
Website: http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=Mr_Olyesha
Tajuk: PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN SAMPINGAN SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN DI RUMAH (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)
Iklan: Salam sejahtera dari kami di JURUTYPIST.COM!

Sepanjang bulan February tahun 2012 ini, kami mencari seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Jurutaip Memproses Data Pengiklanan (Home Based Ads Processing Personel) di Malaysia. Kami merupakan konsultan secara online yang memperkenalkan sesuatu teknik untuk membina kerjaya melalui internet dan hanya menawarkan idea-idea untuk membina kerjaya sendiri. kami menawarkan servis dan teknik membina kerjaya melalui online yang mudah serta berkesan. Oleh kerana mendapat sambutan yang menggalakkan, kami sedang mencari individu yang berminat untuk memproses data pengiklanan, pada masa dan dalam keselesaan rumah sendiri.
Ip Pengirim: 116.197.2.245

4 comments:

  1. p/s: untuk mendaftar secara free dan order yang anda ingin iklankan sila patuhi arahan sebelum membuat keputusan. keterangan lanjut dan ingin bermula adakah ini satu penipuan atau sebaliknya yang boleh mengubah nasib hidup anda,daftar la segera di website http://onlyinmalaysiamah.com/?ref=Mr_Olyesha yang tertera diatas..

    ReplyDelete
  2. TESTIMONI AHLI BERJAYA

    Lihatlah apa kata mereka yang telah berjaya!


    Cik Rasidah Endau (Sabah)
    "Sebelumnya saya bekerja sebagai Admin Assistant. Setelah saya menjalankan pekerjaan ini dari rumah secara part time, saya telah mendapat pulangan yang begitu menakjubkan dan saya telah memutuskan untuk menjalaninya secara sepenuh masa. Hasil yang saya dapat lebih dari apa yang saya dapatkan selama ini."


    Andy Nurlaela (Kedah)

    "Saya bekerja sebagai seorang kerani. Selama ini saya memang tercari-cari kaedah yang membolehkan saya bekerja di rumah. Semuanya tidak berhasil. Sehinggalah saya terjumpa website ini dan kini hanya bekerja beberapa jam sehari memproses data pengiklanan, RM3000 sebulan bukan lagi impian bagi saya. Masa kerja juga singkat dan fleksible. Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan.


    Patrick Theo (Selangor)

    “Hi saya Patrick. Kerja ini benar-benar telah meningkatkan pendapatan saya. Perolehan saya RM1000 ke atas dalam masa 2 minggu sahaja. Malah ada kalanya RM200 sehari! Apakah rahsia saya? Caranya adalah rajin dan usaha yang berterusan setiap hari.

    Abd Halim (Taman Setiawangsa, KL)

    “Saya belajar setakat SRP saje. Saja je try join mana tau boleh buat duit sikit. Alhamdulliah! kurang dari sebulan saya dapat dekat RM800 dah. Kerja sehari 1 jam dapat lebih kurang gaji saya sekarang ok per?.

    ReplyDelete
  3. P/S: UNTUK MENDAFTAR SECARA FREE SILA MASUK WEBSITE YANG TERTERA DIATAS. SELEPAS ITU MULAKAN
    MEMBUAT ORDER YANG PERTAMA BAGI MENJADI AHLI DALAM JURUTYPIST COM.UNTUK KETERANGAN
    LANJUT SILA LAYARI BLOGSPOT INI.. http://hilaryolye.blogspot.com/ ..1ST TIMES MESTI
    ANDA TIDAK PERCAYA,PENING TIDAK TAHU NAK BERMULA TETAPI JIKA ANDA BERJAYA DAN MEMPUNYAI
    RASA NAK UBAH HALUAN HIDUP TIDAK SALAH UNTUK MENCUBA..SELAMAT MENCUBA.

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT