.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Tuesday, May 22, 2012

RENTAL BARRIER GATE / BOOM GATE / SISTEM PALANG AUTOMATIK

Nama: Miss Aida
Email: support@napest2u.comn
Website: www.napest.blogspot.com / www.rentalbarriergate.blogspot.com
Tajuk: RENTAL BARRIER GATE / BOOM GATE / SISTEM PALANG AUTOMATIK
Iklan: PENYEWAAN BARRIER GATE SYSTEM UNTUK KONDOMINIUM & PANGSAPURI. TIADA DEPOSIT DI PERLUKAN PENYELENGGARAAN DI URUSKAN OLEH PIHAK KAMI SEPENUHNYA.

PERALATAN YANG TERKANDUNG :
2 UNIT BARRIER GATE SYSTEM
2 UNIT TOUCH & GO
1 UNIT SOFTWARE & DESKTOP
1 UNIT WIRELESS SYSTEM

SEWAAN : RM 700/BULAN

TAMBAHAN UNTUK SISTEM CCTV: RM 150/BULAN
(1 DVR & 4 UNIT KAMERA)

KHIDMAT NASIHAT & BANTUAN TEKNIKAL DISEDIAKAN DI SEPANJANG TEMPOH PENYEWAAN INI. TEMPOH SEWAAN TIADA HAD MASA.

LOKASI OPERASI : KL, SELANGOR, PUTRAJAYA, NEGERI SEMBILAN, MELAKA , PENANG, PERAK, KEDAH & PERLIS

Sebarang pertanyaan ,Hubungi kami :

Cik Aida 012 943 9522 / 013 492 9944
Email : support@napest2u.com

En.Nurdin 018 952 5252 / 013 452 5252
Email : nurdin2020@gmail.com
Ip Pengirim: 118.101.155.124

1 comment:

  1. Buy Godrej Boom Barrier in India. Get best and cheap prices with installation guide. Know the features, application, technical specification, certificates and product comparison for Godrej Boom Barrier

    Boom Barrier|| Boom Barrier Manufacturers

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT