.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Sunday, September 23, 2012

butik pengantin untuk di jual segera.

Nama: kuza mohd
Email: kuza_cancer82@yahoo.com
Website:
Tajuk: butik pengantin untuk di jual segera.
Iklan: salam.
saya ingin menjual sebuah butik pengantin. semua barang-barang sudah lengkap.

* set pelamin blok terkini
* set kerusi terbaru
* baju-baju pengantin
* cadar pengantin
* kain-kain langsir yang siap jahit dan sebagainya
* bunga-bunga dan berbagai aksesori

saya ingin menjual butik saya ini kerana sudah mempunyai pekerjaan lain dan tidak mempunyai masa untuk menguruskan butik.

butik saya beroperasi di batu 4 jalan kuala krai kota bharu kelantan.
harga ingin saya jual sebanyak RM38000.00. boleh dirunding lagi sekiranya berminat.

barang-barang semuanya masih baru kerana saya baru saja membeli peralatan untuk butik saya ini.

ingin mengetahui dengan lebih detail boleh hubungi saya di talian 0199703135 atau email kan saya di kuza_cancer82@yahoo.com.

sekian terima kasih.
Ip Pengirim: 113.210.230.55

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT