.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Saturday, December 29, 2012

extra for men capsules.untuk libido lelaki. dari belanda

Nama: extra for men capsules.untuk libido lelaki. dari belanda
Email: extra for men capsules.untuk libido lelaki. dari belanda
Website: extra for men capsules.untuk libido lelaki. dari belanda
Tajuk: extra for men capsules.untuk libido lelaki. dari belanda
Iklan: [CENTER][B][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/9/pics01d.jpg/][IMG]http://img9.imageshack.us/img9/8971/pics01d.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/805/capmf.jpg/][IMG]http://img805.imageshack.us/img805/9448/capmf.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

RM120 (10 BIJI)

RUJUKAN WEBSITE BELANDA - [url]http://extraformen.net/[/url]

PEMBELIAN WEBSITE MALAYSIA - [url]http://untuk-lelaki.webs.com/extraformencapsules.htm[/url]


PRODUK
Mekanisme Kerja ditembak "tambahan" tenaga seksual
"Tambahan" pukulan tenaga seksual adalah sumber nutrisi kepada badan dan Merangsang buah pinggang untuk memodulasi dengan sendirinya, meningkatkan penyerapan dan rembesan. Herba semulajadi ekstrak bahan-bahan Meningkatkan jumlah testosteron dalam darah, Merangsang metabolisme dan rembesan kelenjar kelamin, mengurangkan jumlah LPO, mengalirkan air metabolisma radikal bebas, jadi fungsi buah pinggang bertambah baik dan dibaiki dengan cepat.

Fungsi dan Petunjuk
"Tambahan" tenaga ditembak seksual mempunyai fungsi buah pinggang atau detoksifikasi dan Memperkukuh keupayaan seksual, dan menggalakkan tenaga dan menjana sumsum, dan menambahkan semula darah, buah pinggang memperkukuh dan membayar pampasan kepada cecair badan. Ia adalah sesuai untuk rawatan mati pucuk, ejakulasi pramatang, seksualiti alu seksual, gangguan seksual lelaki dan wanita, keletihan, kelesuan di pinggang dan kaki, Ekstrimiti kesejukan sejuk, Polyuria pada waktu malam. Terutamanya, ia mempunyai kesan penyembuhan yang unik dalam rawatan mati pucuk, tempoh yang singkat hubungan seks.

Kapsul tambahan untuk lelaki diperbuat daripada 100% herba semulajadi Itu menyokong kecergasan dan tenaga rakyat. Bahan-bahan utama adalah Asid Amino, Cayenne Lada, Longifolla Eurycoma, Ginkgo Biloba daun serbuk, Panax Ginseng, Ekstrak Beri Hawthorn, Kaempferia parviflora Lycopene, Ekstrak Oat Straw, Saw Palmetto, Tribulus Terrestris. Penggunaan yang dicadangkan adalah untuk mengambil 1 kapsul secara lisan 1 jam sebelum persetubuhan. Dos boleh 2 kapsul pada satu masa, jika anda memerlukan masa tambahan khas.

Penyelidikan dan Pembangunan
Pasukan kami saintis Antarabangsa farmaseutikal dan herba induk Itu memastikan containerization formula kami hanya ekstrak semulajadi terbaik dengan dos yang betul. Rekod sempurna kami adalah bukti dedikasi fidusiari mereka untuk kerja-kerja.

PRODUK
Bagaimana "tambahan"
"Tambahan" kuasa rangsangan seksual mengandungi semua bahan-bahan yang perlu asas bahawa badan manusia memerlukan untuk melaksanakan seksual, ia juga merangsang badan (buah pinggang) untuk rawatan yang optimum untuk mencapai.

Paras testerone secara semula jadi meningkat, ia merangsang metabolisme kelenjar kelamin, menurun LPO, meningkatkan metabolisme radikal bebas. Semua ini menjadikan untuk buah pinggang sihat kuat.

Hartanah dan penggunaan
Seksual "tambahan" rangsangan tenaga berfungsi sebagai detox untuk buah pinggang dan mengukuhkan prestasi seksual. Ia membersihkan darah dan mencipta sperma lebih dan lebih.

Herba dalam "Tools" telah digunakan selama berabad-abad untuk mati pucuk, ejakulasi pramatang umum, masalah seksual, keletihan. Ia juga menggalakkan seks yang lebih lama dengan melambatkan ejakulasi.

Penyelidikan
Pasukan kami saintis antarabangsa dan herba induk farmaseutikal memastikan bahawa hanya herba yang terbaik digunakan dalam nisbah yang sempurna untuk hasil yang optimum.


PENINGKATAN ANDA
> DARAH ALIRAN
> KESERONOKAN
> SEKS DRIVE
> Stamina
> KEKUATAN
> VIGOR




[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/405/allbb.jpg/][IMG]http://img405.imageshack.us/img405/9992/allbb.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]


MENGENAI KAMI
Tambahan untuk satu kapsul adalah produk bangga atau Extra Amsterdam (BV) dari Belanda. Tambahan Amsterdam (BV) adalah syarikat terkemuka makanan tambahan kesihatan lelaki.

Untuk memberi kapsul herba yang lelaki terbaik itu bagi faedah pengguna, tambahan pasukan Amsterdam tidak hanya mengambil penjagaan yang baik kualiti produk dengan mempunyai QC yang ketat (Kawalan Kualiti) pada proses pengeluaran kami tetapi Juga mempromosikan R kami & kakitangan D dalam berterusan Peningkatan pengetahuan Eropah dan kepakaran dalam pengeluaran kapsul herba lelaki untuk Memastikan kepuasan pelanggan.

Kapsul tambahan Diformulasikan untuk lelaki di Belanda, dan dibuat di kilang yang disahkan GMP. Kapsul adalah diluluskan FDA dan Doktor, dan memberikan hasil yang kekal.

Kapsul tambahan untuk lelaki merupakan suplemen semulajadi Dirumus khas dan direka untuk lelaki semua peringkat umur. Tidak seperti makanan tambahan peningkatan seksual yang lain, kapsul tambahan untuk lelaki direka untuk terus bekerja dalam sistem anda sehingga 2 hari.

"Kapsul tambahan" untuk "masa tambahan".

MENGENAI KAMI
"Tambahan" adalah terdiri di Amsterdam, Belanda dan dibuat dalam kemudahan GMP yang disahkan. Kapsul adalah diluluskan oleh FDA dan memberikan hasil yang berkekalan. "Tambahan" adalah kuasa rangsangan seksual berdasarkan berasaskan herba semulajadi dan bertujuan untuk lelaki semua peringkat umur. "Tambahan" adalah juga lebih panjang, 1 ditembak memberikan anda 2 hari tambahan menyeronokkan!








[SIZE="3"][B][SIZE="5"]CARA NAK ORDER : sms 019-3701706 @ 013-3066540

Buat bayaran melalui cara-cara berikut: Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:[/SIZE][/B][/SIZE]

[SIZE="3"]
[B]MAYBANK
[COLOR="Red"]1642 8555 9999
[/COLOR]
CIMB
[COLOR="red"]0116 0075164 527
[/COLOR]
PUBLIC BANK
[COLOR="red"]4702 6594 35
[/COLOR]
BSN
[COLOR="red"]0114 1290 0008 5491
[/COLOR]
BANK ISLAM
[COLOR="red"]12092 02281 0552
[/COLOR]
RHB BANK
[COLOR="red"]16202700084814
[/COLOR]
BANK RAKYAT
[COLOR="red"]220806174867[/COLOR][/B]

[B]
* Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee

* H/ Phone : [COLOR="red"]013-3066540[/COLOR]

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

* dan masa bank in. *

POS LAJU PERCUMA JIKA BARANGAN MELEBIHI RM100


[url]http://untuk-lelaki.webs.com/extraformencapsules.htm[/url]
[url]http://untuk-lelaki.webs.com/extraformencapsules.htm[/url]

[/B][/SIZE]

[/B][/CENTER]
Ip Pengirim: 60.49.114.108

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT