.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Thursday, March 28, 2013

produk kesuburan dan kehamilan

Nama: mohamad bin salleh
Email: marihamilshop@gmail.com
Website: marihamil.com
Tajuk: produk kesuburan dan kehamilan
Iklan: SET LENGKAP KESUBURAN AL KHISHBUN mengandung 2 jenis produk iaitu SK Al Khishbun (500gm) dan Hulba Al Khishbun (50gm).

SK Al Khishbun merupakan gabungan istimewa Susu Kambing, ekstrak stevia sebagai pemanis 100% semulajadi, biji Habbatus Sauda (Syria) yang merupakan spesis bijirin terbaik yang telah dipanggang. Ketiga-tiga bahan menjadi ramuan unggul kerana mepunyai sifat alkali yang tinggi dalam badan. Kehebatan SK Al Khishbun terletak pada ramuan rahsia herba-herba kesuburan dari Tanah Arab yang pernah terkandung di dalam buku Ilmu Perubatan Sufi. Mengandungi serbuk bunga kurma yang dahulunya digunakan sebagai herba penambah hormon dan mengentalkan sperma. SK bertindak untuk menyuburkan rahim.

Hulba Al Khishbun menggabungan 7 jenis herba-herba dari Tanah Arab yang bertindak untuk merawat:-
1) menbersihkan rahim dan organ dalaman akibat dari keguguran dan pembedahan.
2) Darah haid yang tidak lancar.
3) Senggugut yang teruk,
4) PCOS
5) Mengecutkan CYTS & FIBROID
6) Telur tidak matang
7) Tiada telur
8) Tiub filofio tersumbat
9) dan pelbagai lagi masalah rahim yang menjadi punca kepada kesukaran mendapatkan zuriat.

Hulba untuk suami merawat:-
1) Memperbanyakkan kualiti dan kuantiti sperm yg sihat
2) Memberi tenaga kepada sperm utk bergerak pantas
3) Merawat mati pucuk
4) Tiada telur
Gabungan ini membantu merangsang rahim, memanaskan organ pembiakan dan mengukuhkan tenaga dalaman. Herba Campuran Arab ini biasanya menjadi amalan para remaja Arab yang akan berumahtangga. Menjaga keseimbangan dan normal tubuh serta membaiki saraf kelamin dan serta memulihkan tenaga batin.

SK Al-Khishbun merupakan makanan tambahan untuk kesuburan yang sesuai untuk golongan lelaki dan perempuan. SK Al Khishbun berasaskan susu kambing akan tetapi bagi pengguna lelaki yang tidak gemarkan susu maka mereka bolehlah mencuba Cafe Al Khishbun untuk kekuatan dalaman dan kekuatan sperma. Cafe Al Khishbun diformulasikan khusus untuk kaum lelaki sahaja kerana mengandungi campuran herba-herba untuk kekuatan sperma dan tenaga dalaman lelaki. Kaum wanita tidak dibenarkan menggunakan Cafe Al Khishbun sama sekali. Akan tetapi bagi kaum lelaki yang menghadapi masalah kiraan sperma yang rendah maka mereka perlu mengambil SK Al Khishbun dan bukannya Cafe Al Khishbun.

CARA PENGGUNAAN SET AL-KISHBUN
1. Minum SK Al Khishbun 1 skop pagi sebelum sarapan dan 1 skop malam 1 jam sebelum tidur. Bancuh dengan air suam sahaja.
2. Makan ½ sudu kecil Hulba Al Khishbun yang telah dicampurkan dengan madu atau buah kurma sebelum makan tengahari (waktu dhuha) 1 kali setiap hari.
3. Langkah paling penting – mandi sauna herba 1 kali selepas 1 minggu mengamalkan SK Al Khishbun dan Hulba Al Khishbun bagi mengeluarkan segala kekotoran yang telah lama terperangkap di dalam badan.
4. Mandi sauna kali kedua dilakukan selepas 2 minggu dari mandi sauna yang pertama.
5. Buat rawatan urut atau sengkak sekurang-kurangnya sekali.
6. Banyakkan minum air masak bagi menstabilkan suhu badan.
7. Kurangkan makanan dan minuman berasid dan lebihkan makanan beralkali kerana pH alkali paling sesuai untuk mereka yang merancang untuk hamil
8. PESANAN PENTING – Produk ini tidak boleh diambil semasa waktu period atau ketika demam. Sambung semula pengambilan produk ini 3 hari selepas period kering. Jika telah disahkan mengandung hendaklah berhenti dari mengambil produk tersebut.

susu khisbun rm55 (suami isteri boleh ambil)
Hulba khisbun rm45 (suami isteri boleh ambil)
Cafe khisbun rm55 (suami sahaja)

jika 1 botol susu rm55+postage sem rm6/sbh swak rm9
jika susu khisbun dan hulba = rm108 sem/sbh swam rm112
jika 2susu rm120 post ke sem/sbh swak rm127

Elok ambil 1set susu khisbun dan hulba khisbun utk kesan yg lebih optimum Sekurang2nya 4bulan. Jika ada rezeki awal seperti cust lain insyaALLAH sebulan dh lekat :)

1tin SUSU khisbun dan cafe tahan untuk 3minggu++ (period x perlu ambil)
hulba tahan utk 3bulan
Ip Pengirim: 115.133.102.27

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT