.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Monday, September 30, 2013

Cara Menjahit Baju Melayu dan Jahit Baju Kurung

Nama: Cara Menjahit Baju Melayu dan Jahit Baju Kurung
Email: noreply@yahoo.com
Website: http://tinyurl.com/JahitBajuKurung2u
Tajuk: Cara Menjahit Baju Melayu dan Jahit Baju Kurung
Iklan: Panduan Cara Menjahit Baju Melayu dan Jahit Baju Kurung

Panduan menjahit baju kurung. Teringat aku yang isteriku pernah suruh mencari panduan menjahit baju kurung dahulu. Ketika tu Hari Raya tinggal 2 bulan lagi. Bukannya dia tak pandai menjahit, tapi ada beberapa perkara yang dia terlupa. Maklumlah sudah lama tinggalkan kerja-kerja menjahit ni. Kebetulan pulak masa tu isteriku belum bekerja lagi, jadi untuk mencari pendapatan tambahan dia mengambil upah menjahit baju kawan-kawannya. Dan diakhir ceritanya aku terjumpa panduan baju kurung ini dan terus mencubanya. Alhamdulillah apa yang dipelajarinya dulu dapat di refresh kembali seterusnya menyiapkan tempahan yang diambil. Tak lupa juga isteriku sempat juga menyiapkan baju kami sekeluarga. Jimat dan selesa. Untuk melihat panduan itu boleh klik disini.

Dengan adanya panduan ini kita dapat belajar asas menjahit, mengambil ukuran, melukis pola, memotong kain, menjahit kain, menjahit poket baju, menjahit pinggang kain dan lain-lain. Semuanya ditunjukkan dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks keterangan langkah demi langkah yang mudah difahami dan diikuti secara praktikal. Secara tak langsung boleh juga menjana pendapatan tambahan disamping menambahkan ilmu menjahit.

===> http://tinyurl.com/JahitBajuKurung2u

Ini adalah secebis pengalaman yang aku dapat kongsikan dengan adanya panduan baju kurung ini. Sekurang-kurangnya aku sekeluarga tak perlu risau kalau tak sempat menempah baju untuk dipakai di Hari Raya nanti dan bolehlah isteriku mengambil masanya untuk menjahit baju kami sekeluarga. Bagi yang berminat untuk mendapatkan panduan ini boleh dapatnya sekarang disini.

Wassalam
Ip Pengirim: 183.171.160.54

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT