.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Thursday, January 27, 2011

FLAMING DESIRE PERFUME LELAKI, WANGIAN ISTIMEWA, LEBIH MEMIKAT DAN MENGGODA WANITA

Nama: muhamad azman
Email: jejakaghairah@gmail.com
Website: http://jejakaghairah.blogspot.com
Tajuk: FLAMING DESIRE PERFUME LELAKI, WANGIAN ISTIMEWA, LEBIH MEMIKAT DAN MENGGODA WANITA
Iklan: FLAMING DESIRE PERFUME LELAKI, WANGIAN ISTIMEWA, LEBIH MEMIKAT DAN MENGGODA WANITA
MINYAK WANGI LELAKI, HORMON PEMIKAT, WANGIAN MEMIKAT, WANGIAN MENGGODA, WANGIAN MENGHAIRAHKAN, WANGIAN MALAM PERTAMA.
RM79 BELI!!!
TAWARAN ISTIMEWA!!!
2 BOTOL = RM150
3 BOTOL = RM230
Minyak Wangi Hormon untuk lelaki yang terbaru. Mempunyai kelebihan haruman yang lebih lembut dan wangian yang lebih mengoda dan memikat wanita. Keluaran United Kingdom (UK). Haruman yang di hasilkan sangat luar biasa sehingga anda sentiasa akan di dampingi wanita. Flaming akan membuatkan wanita lebih tergoda pada anda kerana haruman yang di hasilkan akan menjadikan anda lelaki yang menghairahkan wanita. Berkelebihan untuk lelaki yang telah berumah tangga kerana haruman flaming akan membuatkan isteri anda tidak dapat menahan gelonjak untuk berasmara terutamanya di malam jumaat. Cubalah sekarang, pasti anda akan berpuas hati.

Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, perangsang nafsu semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah JAGUH dalam arena memikat wanita!

Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Flaming Desire, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Apakah pheromones?

Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!
Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Flaming Desire pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Flaming Desire ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Flaming Desire ini boleh tahan sehingga 3-4 bulan lamanya!)

Flaming Desire akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.
TEMPAHAN SECARA ONLINE 0177646875(AZMAN).

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:CIMB
AKAUN:14130140396952

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:MAYBANK
AKAUN:151240096145

Sms segala maklumat ke 0177646875(azman) selepas membuat bayaran:
-Nama
-Alamat
-NamaProduk(Flaming Desire Perfume)
-Kuantiti
-JumlahBayaran
-Tarikh Dan WaktuBayaran
Simpan resit bayaran untuk maklumat lanjut.
Penghantaran dilakukan esok selepas tempahan.
Penghantaran percuma melalui khidmat POS LAJU.
Segala maklumat lanjut hubungi:
1.Hubungi 0177646875(AZMAN)
2.EMAIL:jejakaghairah@gmail.com
Ip Pengirim: 121.121.98.97

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT