.

.

SAHABAT POST-JE (IKLAN PERCUMA):

.

Thursday, January 27, 2011

LIBIDO GEL, LELAKI TAHAN LAMA, ZAKAR KUAT, SEKS YANG LEBIH PUAS, ISTERI PUAS DI RANJANG

Nama: muhamad azman
Email: jejakaghairah@gmail.com
Website: http://jejakaghairah.blogspot.com
Tajuk: LIBIDO GEL, LELAKI TAHAN LAMA, ZAKAR KUAT, SEKS YANG LEBIH PUAS, ISTERI PUAS DI RANJANG
Iklan: LIBIDO GEL, LELAKI TAHAN LAMA, ZAKAR KUAT, SEKS YANG LEBIH PUAS, ISTERI PUAS DI RANJANG
RM70 BELI

TAWARAN ISTIMEWA!!!
2 BOTOL = RM 130
3 BOTOL = RM 200
4 BOTOL = RM 270

Libido gel adalah sejenis gel untuk bertahan lama ketika berasmara dengan isteri tercinta. Libido gel akan merawat rasa nyilu dan geli pada kepala zakar anda secepat 5 minit selepas di sapu. Anda hanya perlu menyapu libido gel di bawah kepala zakar anda dan sekitar pelipat sunat. Gunakan libido gel 5 minit sebelum anda melakukan hubungan intim. Rasai kenikmatan yang bertahan lebih lama ketika anda melakukan asmara bersama isteri tercinta. Sesuai juga digunakan oleh lelaki yang baru mendirikan rumah tangga semasa di malam pertama. Sinari malam pertama dengan kenikmatan yang x dapat dilupakan sepanjang hayat. Libido gel tiada kesan sampingan kerana dihasilkan daripada herba-herba terpilih dan hanya untuk kegunaan luar ketika hendak berasmara sahaja.
Pancutan Pramatang??
Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak
Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.
Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.
Kini telah ada herba yang dapat merawat kenyiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk gel ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Gunakan LIBIDO Gel pada malam Jumaat anda. Anda akan dapati detik malam Jumaat anda bersama pasangan akan lebih hebat dan lebih lama!
LIBIDO Gel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu menyapu LIBIDO Gel dibawah kepala zakar dan sekitar pelipat sunat. Gunakan LIBIDO Gel sebelum seks, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka LIBIDO Gel tidak perlu digunakan. Ia merawat nyilu dan geli yang anda hadapi, tanpa perlu rasa kebas dan panas.
LIBIDO Gel akan meresap ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali sebagai 'Transdermal Delivery System'. Kaedah yang amat berkesan untuk penyerapan molekul melalui kulit. Sebaik sahaja anda sapu Libido Gel pada kulit zakar anda, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun temurun seperti pati pelbagai botani dan herba akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (tiada lagi rasa nyilu & geli) dan ia berkesan serta merta.
Hasilnya? KEPUASAN dan KAWALAN!
Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan serta TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda, cuma ianya akan merawat sesitiviti pada bahagian hujung zakar anda sahaja. Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan hebat LIBIDO Gel ialah dengan menyapu LIBIDO Gel pada zakar anda, dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang lebih lama dan terhebat dengan serta merta.
LIBIDO Gel sungguh hebat dan kami berani memberikan anda jaminan 30 hari pulangan wang jika tidak berpuas hati dengan hasilnya.
TEMPAHAN SECARA ONLINE 0177646875(azman).

BAYARAN MELALUI AKAUN BANK:

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:CIMB
AKAUN:14130140396952

NAMA:MUHAMAD AZMAN ELMIZA
BANK:MAYBANK
AKAUN:151240096145

Sms segala maklumat ke 0177646875(azman) selepas membuat bayaran:
-Nama
-Alamat
-NamaProduk(Libido gel)
-Kuantiti
-JumlahBayaran
-Tarikh Dan WaktuBayaran
Simpan resit bayaran untuk maklumat lanjut.
Penghantaran dilakukan esok selepas tempahan.
Penghantaran percuma melalui khidmat POS LAJU.
Segala maklumat lanjut hubungi:
1.Hubungi 0177646875(AZMAN)
2.EMAIL:jejakaghairah@gmail.com
Ip Pengirim: 121.121.98.97

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
.
BANNER SAHABAT